Revista Educação (v. 42, n. 1, 2019)
DOI:
https://doi.org/10.15448/1981-2582.2019.1.33938Keywords:
periódicos, pesquisa, conhecimentoAbstract
---Downloads
References
PAIS, Jose Machado. Vida cotidiana: enigmas e revelações. São Paulo: Cortez: 2003.
SASSAKI, R. K. Inclusão Social: uma questão de políticas públicas. Seminário de Políticas Públicas do Munic ípi o de Limeira sobre pess oas com defici ência , I., 24 set. 2003, Limeira, SP.
Disponível em: www.ceset.unicamp.br/.../Panorama%20Geral%20da%20Inclusão%20Social.doc. Consultado em: 21 jan. 2019.
STETSENKO, Anna; SELAU, Bento. A abordagem de Vygotsky em relação à deficiência no contexto dos debates e desafios contemporâneos: Mapeando os próximos passos (Apresentação para a “Edição Especial – a Defectologia de Vygotsky”). Educação (Porto Alegre), v. 41, n. 3, p. 315-324, set.-dez. 2018.
Disponível em: https://revistaseletronicas.pucrs.br/faced/ojs/index.php/faced/article/view/32668/17610. Consultado em: 11 jan. 2019.
VILLELA, Marcos Pereira. Editorial. Educação (Porto Alegre), v. 41, n. 3, p. 313-314, set.-dez. 2018.
Disponível em: https://revistaseletronicas.pucrs.br/scientiamedica/ojs/index.php/faced/article/view/32667/17609. Consultado em: 20 dez. 2018.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright
The submission of originals to Educação implies the transfer by the authors of the right for publication. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication. If the authors wish to include the same data into another publication, they must cite Educação as the site of original publication.
Creative Commons License
Except where otherwise specified, material published in this journal is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International license, which allows unrestricted use, distribution and reproduction in any medium, provided the original publication is correctly cited.