Interview with the authors of the project “Reading and producing texts at the university
A study of discourse genres to support the academic production of undergraduates”
DOI:
https://doi.org/10.15448/2178-3640.2020.2.39411Keywords:
EntrevistaAbstract
---
Downloads
References
BARRETO, B. C.; BASTOS, C. R. P.; MESQUITA, M. A.; MONTEIRO, M. C. G. G.; REIS, A. G. da S.; SANTOS, M. de F. D. H. Leitura e produção de textos na universidade: um estudo de gêneros do discurso para subsidiar a produção acadêmica de graduandos (Caderno Didático). Rio de Janeiro: Letras – PUC-Rio, 2009. Disponível em: http://www.letras.puc-rio.br/unidades&nucleos/producao_textual/site/. Acesso em: 25 set. 2020.
FUNDAÇÃO CARLOS CHAGAS FILHO DE AMPARO À PESQUISA DO ESTADO DO RIO DE JANEIRO (FAPERJ). Apoio à Produção de Material Didático para Atividades de Ensino e/ou Pesquisa – 2009. Edital FAPERJ nº 06/2009. Disponível em: http://www.faperj.br/?id=1182.3.1. Acesso em: 20 set. 2020.
MESQUITA, Meg Amoroso (org.). O tempo quando o tempo parou: textos do confinamento. Rio de Janeiro: PUC-Rio, Letras/Comunicação e Expressão, 2020. E-book com produções textuais dos alunos da disciplina LET 1090 (Comunicação e Expressão. PUC-Rio) de 2020/1. 170 p. Disponível em: http://www.com.puc-rio.br/media/e-book-tempo-confinamento.pdf. Acesso em: 20 set. 2020.
PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO. Repositório de Provas e Gabaritos. Rio de Janeiro, [2020]. Disponível em: https://www.puc-rio.br/vestibular/repositorio/. Acesso em: 20 set. 2020.
PONTIFÍCIA UNIVERSIDADE CATÓLICA DO RIO DE JANEIRO. Departamento de Letras. Cadeira de Comunicação e Expressão. Rio de Janeiro, [2020]. (Em elaboração).
REIS, Adriana Gray da S. Divulgação da disciplina LET1797 – Técnicas de Comunicação para Empreendedores. Publicado por Coordenação de Ensino de Empreendedorismo (CEMP) da PUC-Rio. 6 jul. 2020. 1 vídeo (1 min 45 seg). Disponível em: https://vimeo.com/435916317. Acesso em: 20 set. 2020.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 BELT - Brazilian English Language Teaching Journal
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Copyright
The submission of originals to BELT - Brazilian English Language Teaching Journal implies the transfer by the authors of the right for publication. Authors retain copyright and grant the journal right of first publication. If the authors wish to include the same data into another publication, they must cite BELT - Brazilian English Language Teaching Journal as the site of original publication.
Creative Commons License
Except where otherwise specified, material published in this journal is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International license, which allows unrestricted use, distribution and reproduction in any medium, provided the original publication is correctly cited.