Ir al contenido principal
Ir al menú de navegación principal
Ir al pie de página del sitio
Open Menu
BELT - Brazilian English Language Teaching Journal
Actual
Archivos
Avisos
Acerca de
Sobre la revista
Envíos
Equipo editorial
Declaración de privacidad
Contacto
Buscar
Registrarse
Entrar
Inicio
/
Archivos
/
Vol. 9 Núm. 2 (2018)
Vol. 9 Núm. 2 (2018)
DOI:
https://doi.org/10.15448/2178-3640.2018.2
Publicado:
2018-12-30
Artículos
An investigation of the possibility of assessing general language proficiency and reading proficiency in English as a foreign language through scrambled-lettered texts
José Herbet de Lavor Rolim, Ronaldo Mangueira Lima Júnior
508-534
PDF (English)
Affordances of Edmodo for the flipping and expansion of the L2 classroom
Valeska Favoretti Serafim, Alexsandro Rodrigues Meireles
293-307
PDF (English)
Roll a D6: a role-playing game based approach to the EFL classroom
Fabian Quevedo da Rocha
535-546
PDF (English)
A arte da performance no desenvolvimento da produção oral em inglês
Nilton Mendes
476-491
PDF (Português (Brasil))
Investigation of Intercultural Competence: CDA of EFL Students’ Baseline Portfolios
Abduljalil Hazaea
458-475
PDF (English)
“Teacher, I need to show you a foreigner I have been talking to on my cellphone!” Unveling students’ understanding about technology use for enhancing the speaking skill in English language
Marlon Machado Oliveira Rio
433-457
PDF (English)
Integrating telecollaborative language learning into Higher Education: a study on teletandem practice
Suzi Marques Spatti Cavalari
417-432
PDF (English)
Ensino de Língua Inglesa na educação infantil: relatos de prática ancorados na abordagem de compreensão
Amanda Maraschin Bruscato
409-416
PDF (Português (Brasil))
Workshops as an avenue of teacher development in a Language without Borders community in Southern Brazil
William Kirsch, Simone Sarmento
395-408
PDF (English)
Prepping a prep course: a corpus linguistics approach
Amanda Chiarelo Boldarine, Rodrigo Garcia Rosa
379-394
PDF (English)
Perceptions of teachers about their practices after a PARFOR language and culture education course
Aline Sanfelici, Eduardo Diniz de Figueiredo
364-378
PDF (English)
Noun phrase complement in Nigerian English
Mayowa Akinlotan
342-363
PDF (English)
Refletindo sobre as contribuições da Sociolinguística para o ensino de Português como Língua Adicional (PLA)
Rafael Padilha Ferreira, Aline Jéssica Antunes
308-322
PDF (Português (Brasil))
Designing classroom material to promote socialization and social change
Vinícius Borges de Medeiros Cardoso
323-341
PDF (English)
O WhatsApp como ferramenta para a prática oral e escrita em língua inglesa
Cíntia Pereira dos Santos, Luciana Idalgo da Silva, Alessandra Dutra
492-507
PDF (Português (Brasil))
Linguística Aplicada e o ensino de línguas adicionais
Rodrigo Smaha Lopes, Jaqueline Laís Salles, Nelza Mara Pallú
281-292
PDF (Português (Brasil))
Presentation
The additional language classroom: reflections, research and technology
Cristina Becker Lopes Perna, Aline Jéssica Antunes, Graziela Hoerbe Andrighetti
277-280
PDF (English)
Review
Qual é o espaço do vocabulário na sala de aula de língua inglesa?: análise do livro didático Alive!7
Marine Laísa Matte, Paula Cortezi Schefer Cardoso
547-554
PDF (Português (Brasil))
Entrevistas
Interview with Dr. Steve Walsh
Cristina Becker Lopes Perna
555
PDF (English)
VÍDEO ACCESS (English)
Idioma
English
Español (España)
Português (Brasil)
Enviar un artículo
Enviar un artículo
capes
social-midia
Share
livros
Lectura sugerida
apoiamos
e-ISSN:
2178-3640