Vol. 5 Núm. 2 (2014): Portuguese as an Additional Language

Introduction

  • Research and Teaching in Portuguese for Specific Purposes

    Karina Veronica Molsing, Cristina Becker Lopes-Perna
    1-7
    DOI: https://doi.org/10.15448/2178-3640.2014.2.19701

Credits

Artículos

  • Why do the Chinese learners produce the expression “de fato” in Portuguese so frequently?

    Yuqi Sun
    9-17
    DOI: https://doi.org/10.15448/2178-3640.2014.2.19569
  • O FENÔMENO PAUSA COMO PISTA PARA AVALIAÇÃO DE FLUÊNCIA EM PORTUGUÊS DO BRASIL COMO SEGUNDA LÍNGUA

    Lia Abrantes Antunes Soares
    18-30
    DOI: https://doi.org/10.15448/2178-3640.2014.2.19516
  • Vocabulário e ortografia no ensino de português-língua adicional para coreanos

    Idalena Oliveira Chaves
    31-40
    DOI: https://doi.org/10.15448/2178-3640.2014.2.19118

Literature Review

  • Review of the book "O Jeito que a gente diz".

    Rafael Marcos Tort Peixoto
    41-45
    DOI: https://doi.org/10.15448/2178-3640.2014.2.19592